Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Representants de CCOO es concentren contra les violències masclistes

Foto Representants de CCOO de Catalunya s'han concentrat al migdia del dilluns 19 de juny de 2017 a la plaça de Sant Jaume de Barcelona i a altres poblacions de tot Catalunya per donar suport a la campanya "#19JAlertaFeminista" per denunciar les violències masclistes i per demanar uns pressupostos generals de l’Estat que facin front a la igualtat de gènere i a la lluita contra les violències masclistes. La campanya ha estat proposada en l'àmbit de l’Estat pel moviment feminista del País Valencià. A Catalunya ha estat impulsada pel Novembre Feminista, una de les xarxes del moviment feminista contra les violències masclistes de la qual CCOO forma part.

Feu clic per veure:
-l'àlbum de fotos de la concentració del #19JAlertaFeminista a Barcelona
-el vídeo de la lectura del manifest a la concentració del #19JAlertaFeminista a Barcelona

19/06/2017

Afilia't aquí