Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Dilluns, 19 de juny, concentracions davant dels ajuntaments

CCOO, present a les concentracions de la campanya #19JAlertaFeminista per denunciar les violències masclistes

CCOO de Catalunya dona suport a la Campanya #19JAlertaFeminista per denunciar les violències masclistes i per uns pressupostos generals de l’Estat que facin front a la igualtat de gènere i a la lluita contra les violències masclistes. La campanya, proposada a l'àmbit de l’Estat pel moviment feminista del País Valencià, està impulsada a Catalunya per Novembre Feminista, una de les xarxes del moviment feminista contra les violències masclistes de la qual CCOO forma part.

A la ciutat de Barcelona s’ha convocat la ciutadania el proper dilluns 19 de juny a les 12 del matí i les 8 del vespre a la plaça de Sant Jaume. A la resta de Catalunya, la convocatòria serà el mateix dilluns 19 de juny, majoritàriament a les 12 del migdia, davant de diversos ajuntaments.

Des de CCOO treballem perquè el màxim nombre possible de municipis s’adhereixin a la campanya i perquè els ajuntaments aprovin mocions de suport per denunciar les violències masclistes.

Trobareu horaris de concentracions i més informació a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de juny de 2017