Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Durant el Gran Premi de Catalunya de Moto GP a Montmeló

CCOO torna a ser present amb un estand informatiu al Circuit de Barcelona - Catalunya

Foto Els dies de la celebració del Gran Premi de Catalunya de Moto GP al Circuit de Barcelona - Catalunya (Montmeló), CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona organitza un operatiu d'atenció als treballadors i treballadores precaris dins de les instal·lacions, amb un estand informatiu i un telèfon d’atenció 24 hores.

Després de l’experiència acumulada al Gran Premi de Fórmula 1 el passat  mes de maig, CCOO valora necessària la presència per atendre els treballadors i treballadores davant de qualsevol situació de precarització o d'abús que s'hi pogui donar. Tornarem a ser cada dia d’11 a 13 h a la zona de "cavallerisses" amb la furgoneta del sindicat i atendrem presencialment.

A més, aquest cop, es repartirà un material específic dirigit al col·lectiu de dones treballadores al circuït, per atendre les realitats específiques de professions com ara hostesses, cambreres, etc. CCOO està especialment preocupada davant certes actituds al món de l’esport i el paper que la dona hi juga. La cosificació, la pressió social, de caràcter masclista, no només són actituds denigrants, sinó que també poden comportar greus problemes de salut.

Per tot això continuem pensant que una de les formes efectives per lluitar contra la precarietat laboral continua sent la informació i l'assessorament als col·lectius que la pateixen, perquè de forma conscient, i amb el suport de la primera organització sindical catalana, puguin revertir la seva situació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de juny de 2017