CCOO celebra un acte commemoratiu del Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones

Dilluns, 29 de maig, a les 12 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Davant la proximitat del 28 de maig, Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones, CCOO de Catalunya organitza un acte commemoratiu al vestíbul de la seva seu de Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Serà el dilluns 29 de maig, a les 12 hores, i consistirà en la inauguració de l’exposició de la “Xarxa de dones per la salut” en el seu 20è aniversari, la projecció del vídeo de la Federació de Sanitat i la Secretaria de Dones de CCOO ‘El cos de les dones, un negoci en la publicitat’, i la lectura del manifest commemoratiu.

Feu clic per veure el manifest de CCOO en el Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de maig de 2017