Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà divendres, 31 de març, a les 17.30 hores, al Centre Cívic Cotxeres de Sants (c/Sants, 79), a Barcelona

Presentació d'un informe sobre la vida quotidiana de les dones que treballen de nit a Barcelona

Demà divendres, 31 de març, a les 17.30 hores, tindrà lloc a Barcelona, a la Sala de Conferències del Centre Cívic Cotxeres de Sants (c/Sants, 79), la presentació de l’informe i vídeos del projecte "NOCTURNES: La vida quotidiana de les dones que treballen de nit a l'Àrea Metropolitana de Barcelona", en el qual ha participat CCOO de Catalunya.

L'informe recull els resultats obtinguts d’aquest projecte d'investigació-acció participativa, sobretot en matèria de mobilitat i transport a l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), percepció de seguretat de les dones i l'impacte del treball nocturn en el desenvolupament de la vida quotidiana des d'una perspectiva de gènere, així com propostes d'actuacions per avançar en el dret de les dones a la ciutat tant de dia com de nit.

El projecte ha estat coordinat per Col·lectiu Punt 6 i desenvolupat conjuntament amb 24 dones que treballen de nit a diferents ciutats de l'AMB, i ha col·laborat la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya, juntament amb la Fundació Àmbit Prevenció, Ca la Dona i Irídia, i ha estat finançat pel Public Scholar Initiative de la Universitat de British Columbia i l'Ajuntament de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de març de 2017