Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dimecres, 22 de març, a les 9.30 hores, a la seu de Foment del Treball a Barcelona

CCOO participa a un debat sobre l'accés de les dones als llocs de presa de decisions

Demà dimecres, 22 de març, Foment del Treball organitza a la seva seu de Barcelona (Via Laietana, 32) el debat “L’accés de dones a llocs de presa de decisions. Barreres existents. Accions i propostes”, emmarcat entre els actes que organitza la patronal al voltant del Dia Internacional de les Dones (8 de març).

Es farà a partir de les 9.30 hores, amb la participació d’Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO, Eva Gajardo, secretària d’Igualtat i Formació d’UGT de Catalunya, i Beatriz Fernández-Tubau, membre de la Comissió Dona i Empresa de Foment del Treball, a més de la moderació de María Helena de Felipe, vicepresidenta de Foment del Treball.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de març de 2017