La Xarxa d’Acció Solidària (XAS) tanca la campanya de Nadal amb una bona recollida de joguines i material escolar

Promoguda per CCOO de Catalunya

La Xarxa d’Acció Solidària (XAS), promoguda des de fa quatre anys pel sindicat CCOO, en col·laboració amb les associacions Sonrisas i REIR, ha tancat la campanya de Nadal 2016 de recollida de joguines i material escolar, que s’ha desenvolupat a diferents locals de CCOO i en empreses.

Aquesta campanya ha estat la tercera que organitza la XAS amb aquestes associacions, amb més de 1.000 joguines (bicis, tricicles, patinets, jocs de taula, jocs educatius, joguines i material per a nadons, puzles, ninots) i diferents caixes de material escolar recollides a Barcelona, Vallès Oriental-Maresme-Osona, Vallès Occidental-Catalunya Central, Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf i altres territoris de Catalunya.

Les joguines es distribuiran a nens i nenes de famílies amb risc de pobresa a través de les associacions Sonrisas i REIR, i el material escolar ho farà la Xarxa d’Acció Solidària directament a escoles de barris i municipis amb alt risc d’exclusió social.

La XAS valora molt positivament la campanya que, una vegada més, és la demostració de la noble resposta solidària i la manifestació de la solidaritat obrera i popular de la classe treballadora catalana.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de desembre de 2016