CCOO commemora el Dia Mundial per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, 25 de novembre, amb actes arreu de Catalunya

Acte central: concentració a les 12.00 hores i taller-xerrada a les 16.30 hores, demà divendres

Per commemorar el Dia Mundial per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, el 25 de novembre, CCOO organitza diferents actes arreu de Catalunya i fa una crida a participar-hi.

El mateix divendres 25, doncs, dia en què estarà penjada la pancarta “PROU violències masclistes” a la façana del sindicat”, a les 12.00 hores es farà una concentració a les portes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16) i lectura del manifest propi, a més d’un minut de silenci. A la tarda, de 16.30 hores a 18.30 hores i també a la seu de CCOO (Espai L’Assemblea, al soterrani) es farà el taller-xerrada “Els protocols contra l’assetjament sexual i l’assetjament per raó de sexe a les empreses”, amb intervencions d’Alba García, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya, i Neus Moreno, membre de l’equip d’aquesta Secretaria, i l’experiència d’una empresa presentada per una delegada.

També el dia 25 la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya participarà a la concentració oficial de la Generalitat, Diputació i Ajuntament de Barcelona a la Plaça Sant Jaume a les 13.00 hores, i amb contingent propi a la manifestació unitària del moviment feminista a les 19.00 hores des de la Font de Canaletes de Barcelona.

Més informació dels actes i manifest de CCOO a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de novembre de 2016