Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Taller sobre violència masclista a la feina el divendres 18 de novembre a les 17.00 hores

CCOO de Catalunya participa al XII Fòrum contra les Violències de Gènere, que té lloc del 17 al 19 de novembre a Barcelona

La Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere organitza del 17 al 19 de novembre el XII Fòrum contra les Violències de Gènere, amb participació de la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya. Es fa a l'Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona (c/Sant Pere Més Baix, 7).

Concretament, CCOO hi organitza un taller, el divendres 18 de novembre a les 17.00 hores, titulat “Com intervenir per combatre la violència masclista a la feina”.

Trobareu el programa a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de novembre de 2016