CCOO de Catalunya organitza l’XI Escola de Dones

Demà dijous, 3 de novembre, a la seu de CCOO de Cornellà

Demà dijous, 3 de novembre, tindrà lloc a Cornellà de Llobregat l’XI Escola de Dones de CCOO de Catalunya, organitzada per la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social, sota el lema “Igualtat i transversalitat. Feminitzant el sindicat”.

Serà a la seu del sindicat a Cornellà (ctra. d’Esplugues, 68) a partir de les 10.00 hores, amb la benvinguda d’Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya; Toni Mora, secretari general de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf, i Rocío Garcia Pérez, tinenta d’alcalde de l’Àrea de Cultura i Igualtat de l’Ajuntament de Cornellà.

A banda de diferents conferències i debats hi haurà la presentació de la guia sindical “La jornada laboral. Drets i negociació col·lectiva” o l’homenatge a Aurora Gómez, que fou secretària de la Dona de CCOO, en el desè aniversari de la seva mort, i finalment una taula rodona de cloenda amb Isabel Gutiérrez Muela, assessora i membre del Comitè de Dones de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf, Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, la mateixa Alba Garcia i Alba Lou Guillén, membre de la Plataforma Ciutadana contra la Violència Masclista de Cornellà de Llobregat.

Més informació a Internet:

Barcelona, 2 de novembre de 2016

Agenda: