Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Condol a la família i entorn

CCOO de Catalunya lamenta la mort d'una dona a Premià de Mar a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per a la seva eradicació

Davant de la confirmació per part dels Mossos d’Esquadra que l’explosió d’un pis el passat 18 de setembre a Premià de Mar és un nou cas de violència masclista, CCOO de Catalunya condemna l’assassinat masclista de la dona que hi vivia, i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s’exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

CCOO mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest, es suma a la demanda perquè els poders públics reconeguin la lluita pels drets de les dones i per eradicar la violència masclista com una qüestió d’Estat i destaca el compromís ferm a cooperar en la construcció d’una societat en la qual les dones puguin viure lliures de qualsevol de les violències.

Des d’aquestes línies volem expressar el nostre condol a la seva família i entorn, i fem una crida a totes les persones, organitzacions i institucions que treballen per eradicar la violència masclista a sumar esforços perquè d’una vegada per totes la violència contra les dones sigui definitivament eradicada.

CCOO de Catalunya recorda que compta amb el Servei d’Informació i Atenció a les Dones, SIAD, en l’àmbit laboral, per qualsevol tipus de discriminació o violència que pateixi una dona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 d’octubre de 2016