Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Dilluns, 17 d'octubre, a les 11hores

La plataforma Pobresa Zero-Justícia Global porta les seves reivindicacions al Parlament

Amb motiu del Dia Internacional per a l’Eradicació de la Pobresa (17 d’octubre), la plataforma Pobresa Zero-Justícia Global, en la qual participa CCOO de Catalunya, presentarà les seves reivindicacions, en forma de manifest, al Parlament de Catalunya.

Serà dilluns, a les 11 hores, davant del Parlament (Parc de la Ciutadella, s/n, de Barcelona), després que els portaveus de la plataforma es reuneixin amb la presidenta de la cambra, Carme Forcadell. El manifest s’ha elaborat amb les conclusions de la jornada que va organitzar la plataforma el passat 7 d’octubre, en la qual entitats i poders públics van debatre sobre drets socials, fiscalitat i migracions amb el títol “12 fronts, 12 mesos després: es redueixen les desigualtats?”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 d’octubre de 2016