Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Memòria de la Conferència de Dones i Homes de CCOO de Catalunya

Foto El dijous 3 de març del 2016 va tenir lloc la Conferència de Dones i Homes, que rememorava el 25è aniversari de la primera Conferència d'Homes i Dones del sindicat, celebrada el 9 de maig del 1991.

Amb el lema "#feminitzantCCOO", CCOO va obrir un debat sobre tres eixos: acció i prioritats sindicals en clau de gènere; participació i conciliació, i presència de les dones al sindicat i al centre de treball.

Fruit d’un procés iniciat al gener i obert a l’afiliació, la reunió, amb presència de més de 300 persones, tenia per objectiu analitzar l’evolució de l’organització des de la primera conferència, dibuixar les línies estratègiques de futur (treball del Comitè de Dones i de l’Assemblea sindical oberta), i concretar propostes per a l'11è Congrés del sindicat.

Feu clic per veure:

- La memòria de la Conferència de Dones i Homes de CCOO de Catalunya.
- Les conclusions de la Conferència de Dones i Homes de CCOO de Catalunya.

01/06/2016

Afilia't aquí