Identificació

Idiomes

Demà dijous, 19 de maig, a la seu de CCOO a Barcelona

Jornada amb motiu del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones

Davant la proximitat del Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones (28 de maig), demà dijous, 19 de maig, la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya organitza una jornada a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Començarà a les 10.30 h, amb presentació a càrrec de Consuelo Espejo, responsable de la Secretaria de la Dona de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, i inauguració amb Jaume Gabarró, secretari general de la Federació. Després vindrà una intervenció (11.00 h) sobre la salut de la dona, la hipermedicalització dels processos naturals i els interessos farmacèutics, amb la Dra. Marta Carrera Plans, i la projecció (11.30 h) del documental “Papil·loma!! Les dones hem de decidir”, amb debat posterior. Finalment es farà la cloenda (12.30 h) a càrrec de Silvia Espinosa, secretària de la Dona de la Federación estatal de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO.

Trobareu el programa de la jornada a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de maig de 2016