Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Amb motiu del Dia Internacional contra l'Homofòbia, 17 de maig

Un centenar de persones es concentren per condemnar l'homofòbia

Foto Un centenar de persones s'han concentrat al matí del dimarts 17 de maig de 2016 a la seu de CCOO de Catalunya per condemnar les agressions a persones lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals, amb motiu del Dia Internacional contra l'Homofòbia (Lesbofòbia, Bifòbia, Transfòbia i Intersexualfòbia).

En l'acte celebrat al vestíbul de la seu de CCOO de Catalunya, s'ha llegit un manifest promogut per l'Àmbit LGTBI de CCOO i s'ha realitzat un desplegament simbòlic de paraigües amb els diversos colors de l'arc de Sant Martí que identifiquen el col·lectiu.

Feu clic per veure
- l'àlbum de fotografies de l'acte contra l'homofòbia
-el vídeo de l'acte contra l'homofòbia, amb declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya

Més informació sobre el Dia Internacional contra l'Homofòbia