Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Condol a la família i l'entorn

CCOO de Catalunya lamenta la mort d'una dona a Canyelles a causa de la violència masclista en l'àmbit familiar i recorda el seu ferm compromís per a la seva eradicació

CCOO de Catalunya condemna l’assassinat masclista d’una dona a Canyelles ahir, a mans, presumptament, de la seva exparella (que tenia denúncia i ordre d’allunyament), i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s’exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

CCOO mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest, se suma a la demanda perquè els poders públics reconeguin la lluita pels drets de les dones i per eradicar la violència masclista com una qüestió d’estat i destaca el compromís ferm de cooperar en la construcció d’una societat en la qual les dones puguin viure lliures de qualsevol  violència. El sindicat exigeix un acord social i polític davant la violència masclista a Catalunya i revisar protocols de protecció.

Des d’aquestes línies volem expressar el nostre condol a la seva família i entorn, i fer una crida a totes les persones, les organitzacions i les institucions que treballen per eradicar la violència masclista a sumar esforços perquè d’una vegada per totes la violència contra les dones sigui definitivament eradicada.

CCOO de Catalunya recorda que compta amb el Servei d’Informació i Atenció a les Dones, SIAD, en l’àmbit laboral, per qualsevol tipus de discriminació o violència que pateixi una dona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de maig de 2016