Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dijous, 12 de maig, a les 9.45 h, a la seu de CCOO a Barcelona

Jornada "El model d'autonomia personal i de dependència que volem per a Catalunya"

Demà dijous, 12 de maig de 2016, CCOO de Catalunya organitza, amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, la jornada “El model d'autonomia personal i de dependència que volem per a Catalunya”, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Començarà a les 9.45 h amb inauguració a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general, i Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social, de CCOO de Catalunya, i tot seguit hi haurà conferències i debats fins les 13.40 h, amb la cloenda per part de Ghassan Saliba, responsable de Cohesió Social del sindicat.

Trobareu el programa de la jornada a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de maig de 2016