Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

La lluita sindical que apodera a les dones

Foto La Secretaría confederal de la Mujer e Igualdad de CCOO i el Centro 8 de marzo de la Fundación Primero de Mayo han editat un vídeo amb ocasió de la Jornada "La lucha sindical que empodera a las mujeres", celebrada el passat 30 de març a CCOO de Madrid.

En aquest vídeo, realitzat per José Luis Romero de la Muñoza, algunes de les dones que han format part de CCOO al llarg de la història  recent (Begoña San José, María Jesús Vilches, Rita Moreno, María Antonia Martínez i Ramona Parra) expliquen els seus inicis en l'organització, reflexionen sobre la integració de les dones i la igualtat de gènere en l'organització sindical, relaten la marxa de l'apoderament col·lectiu a través del seu treball sindical, i opinen sobre els reptes i desafiaments que ha d'afrontar el sindicat en matèria d'igualtat de cara al futur.

31/03/2016

Afilia't aquí