Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Dilluns, 14 de març, a les 16.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

CCOO i altres entitats reclamen igualtat d'oportunitats per a les persones amb diversitat funcional

Dilluns, 14 de març, a les 16.30 hores, CCOO de Catalunya i algunes de les entitats que agrupen persones amb diversitat funcional presentaran un pla d'acció i un manifest amb demandes per la igualtat d’oportunitats de les persones amb diversitat funcional.

A més de CCOO, participaran l’Associació Catalana per a la Integració dels Cecs (ACIC), l’Assemblea per la Diversitat (axD), l’Associació Catalana Nabiu, el Centre de Persones Sordes del Maresme, el Projecte Didàctica o el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC), si bé el manifest està obert a l'adhesió d’entitats que comparteixen el diagnòstic i les demandes.

La roda de premsa tindrà lloc dilluns, a la sala de premsa de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta), a càrrec de Ghassan Saliba, responsable de Cohesió Social de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de març de 2016