20 anys del sopar solidari, commemoratiu i reivindicatiu del 8 de Març organitzat per CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central

Divendres 11 de març, a les 20.00 h, a l’espai polivalent Parc del Nord de Sabadell

Un any més, en el marc del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones, CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central organitza un sopar solidari, commemoratiu i reivindicatiu. Ara es compleixen 20 anys i es farà el divendres 11 de març, a partir de les 20.00 h, a l’espai polivalent Parc del Nord de Sabadell.

Serà una trobada en què posarem en valor la feina de totes les responsables de les secretaries de la Dona del sindicat d’aquests últims 20 anys, presentarem el nostre projecte de cooperació d’enguany “Treballadores domèstiques migrants al Líban”, i reivindicarem un cop més igualtat real i efectiva i “PROU desigualtats, bretxes i pobresa!”.

Hi intervindran Maribel Ayné, secretària de la Dona, Cultura i Comunicació de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central, Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central, Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya