Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Amb el lema ‘PROU desigualtats, bretxes i pobresa'

Celebració del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones

Demà dimarts, 8 de març, CCOO de Catalunya commemora el Dia Internacional de les Dones amb una concentració, lectura del manifest i acció reivindicativa, a la porta de la seu central del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16), a les 12.00 h. El lema enguany és “PROU desigualtats, bretxes i pobresa”.

D’altra banda, el sindicat també crida a participar a la manifestació unitària que tindrà lloc a la tarda, a Barcelona, a les 19.00 h des de la plaça de la Universitat, així com a altres actes organitzats des de la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social de CCOO a diferents poblacions catalanes i en diferents dates.

Més informació (amb el manifest "PROU desigualtats, bretxes i pobresa" i els diferents actes organitzats des de la Secretaria de la Dona i Cohesió Social) a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de març de 2016

Agenda:
Dimarts, 8 de març del 2016

concentració, lectura manifest i acció:
a les 12.00 hores
CCOO - Via Laietana, 16. BCN