Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Dijous 3 de març del 2016, a la seu del sindicat a Barcelona

Celebrada la Conferència de Dones i Homes amb el lema "#feminitzantCCOO"

Foto El dijous 3 de març del 2016 ha tingut lloc a la seu de CCOO a Barcelona una Conferència de Dones i Homes rememorant el 25è aniversari de la primera Conferència d'Homes i Dones del sindicat, feta el 9 de maig del 1991.

Amb el lema "#feminitzantCCOO", CCOO ha volgut obrir un debat sobre tres eixos: acció i prioritats sindicals en clau de gènere; participació i conciliació, i presència de les dones al sindicat i al centre de treball.

Fruit d’un procés iniciat al gener i obert a l’afiliació, la reunió, amb presència de més de 300 persones, tenia per objectiu analitzar l’evolució de l’organització des de la primera conferència, dibuixar les línies estratègiques de futur (treball del Comitè de Dones i de l’Assemblea sindical oberta (ASO)), i concretar propostes per al XI Congrés del sindicat.

Feu clic per veure:
- La retransmissió en directe de la Conferència de Dones i Homes.
- El vídeo-presentació de la Conferència de Dones i Homes.
- L'àlbum de fotos de la Conferència de Dones i Homes.
- El vídeo resum de la Conferència de Dones i Homes
- La presentació gràfica projectada a la Conferència de Dones i Homes
- La notícia 'Més de 7.000 persones responen l’enquesta de la Conferència de dones i homes de CCOO de Catalunya' (5-3-2016)
- La notícia 'Lluita Digital 236 especial Conferència de Dones i Homes' (25-1-2016)