CCOO recull milers de joguines en una nova campanya de la Xarxa d’Acció Solidària (XAS) i les associacions Sonrisas i REIR

Amb el lema “Cap nen i nena sense joguina ni material escolar”

Per segon any consecutiu, diferents comitès d’empresa i locals de CCOO de Catalunya han demostrat amb fets la solidaritat popular i obrera, a través d’una nova campanya de recollida de joguines i material escolar. Aquesta campanya ha estat organitzada conjuntament entre la Xarxa d’Acció Solidaria (XAS) i les associacions Sonrisas i REIR, sota el lema “Cap nen i nena sense joguina ni material escolar”.

Aquest any, la campanya es va iniciar el dia 1 de desembre, i en diferents locals de CCOO (Barcelona, l’Hospitalet de Llobregat, Baix Llobregat, Vallès Oriental-Maresme-Osona, Vallès Occidental-Catalunya Central, Tarragona) es van posar punts de recollida. També la campanya ha arribat a diferents empreses, on els comitès de representació dels treballadors i treballadores han organitzat la recollida de joguines i material escolar.

CCOO de Catalunya, que forma part de la XAS, considera que la consolidació i l’èxit de les campanyes, tant de la recollida de material escolar entre juliol i setembre passats com de la campanya de recollida de joguines i material escolar ara, al Nadal del 2015, demostra l’aposta perquè els locals del sindicat siguin punts de referència de la solidaritat popular i el compromís de la representació sindical a les empreses per a una gran demostració de la solidaritat obrera.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de desembre de 2015