CCOO commemora el Dia Mundial contra la Violència de Gènere, 25 de novembre, amb un seguit d’actes arreu de Catalunya

Acte central: taula rodona a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona, demà dimarts a les 10.00 hores

Per commemorar el Dia Mundial contra la Violència de Gènere, el 25 de novembre, CCOO organitza diferents actes arreu de Catalunya i crida a participar-hi.

L’acte central es farà demà dimarts, 24 de novembre, de 10.00 hores a 12.00 hores, a l’Espai Francesca Bonnemaison (carrer de Sant Pere Més Baix, 7) de Barcelona: serà una taula rodona amb el títol “Un món laboral lliure de violències masclistes i prou d’assetjament sexual per raó de sexe!”. La taula estarà moderada per Aurora Richarte, de l’equip de la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, i hi participaran Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social del sindicat; Neus Moreno, membre de l’equip d’aquesta Secretaria, i Telma Vega, de la Inspecció de Treball de Catalunya.

A més, el dimecres 25 de novembre tindrà lloc la manifestació unitària a Barcelona, a les 19.00 hores, des de la Rambla de Canaletes fins a la plaça de Sant Jaume (la convocatòria de CCOO és a les 18.45 hores davant del Zurich, cruïlla de plaça de Catalunya amb el carrer de Pelai).

Més informació dels actes i manifest de CCOO i manifest conjunt a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de novembre de 2015