Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dijous, 19 de novembre, a la seu del sindicat a Barcelona

CCOO organitza un debat sobre la inserció laboral de les persones amb diversitat funcional

Demà dijous, 19 de novembre, la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya organitza el debat “Inserció laboral de les persones amb diversitat funcional”. Es farà a les sales 12-13 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta).

Inaugurarà l’acte Joan Carles Gallego , secretari general de CCOO de Catalunya (9.45 h), per donar pas a la presentació (10.00 h) del vídeo Feina i ceguesa, igualtat d’oportunitat i a una exposició (10.30 h) d’un estudi sobre diversitat funcional i gènere. Després hi haurà un debat (11.30 h) amb diferents intervencions de representants d’entitats; les conclusions (13.15 h) aniran a càrrec de Ghassan Saliba, responsable de Polítiques de Cohesió Social i del Món Àrab de CCOO de Catalunya, i la cloenda (13.30 h), la farà Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social del sindicat.

Més informació a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de novembre de 2015