Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dissabte, 7 de novembre

CCOO de Catalunya participa a la marxa estatal a Madrid contra les violències masclistes

La Secretaria de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya dóna suport i s’ha adherit a la Marxa estatal contra les violències masclistes, convocada pel moviment feminista de tot l'Estat per a demà dissabte, 7 de novembre, a Madrid, i una delegació de CCOO de Catalunya s’hi desplaçarà.

Per al desplaçament a Madrid algunes de les companyes s'han sumat als autobusos organitzats per la campanya Novembre Feminista de la Xarxa de Dones Feministes contra la Violència, que sortiran avui divendres a les 23.30 hores des de la plaça Joan Peiró (estació d'autobusos) de Barcelona. A Madrid el punt de concentració per a la gent de CCOO serà a les 11.15 h de demà a Cuesta de Moyano amb Paseo del Prado.

Més informació de la marxa estatal a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de novembre de 2015