Acció simbòlica de la Plataforma Pobresa Zero al voltant del Dia Internacional per a l’Eradicació de la Pobresa

Demà divendres, 16 d’octubre, a les 11 h, al davant del Parlament

La Plataforma Pobresa Zero, que agrupa més de 3.200 entitats socials, de pau, drets humans i cooperació de Catalunya, així com sindicats (entre els quals CCOO de Catalunya), col·legis professionals i altres organitzacions, organitza una acció simbòlica al voltant del Dia Internacional per a l’Eradicació de la Pobresa, que se celebra cada 17 d’octubre.

L’acció es farà demà divendres, 16 d’octubre, a les 11 hores, davant del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, de Barcelona), i té com a objectiu demanar als nous diputats i diputades que  posin a l’agenda d’aquesta legislatura la lluita contra les desigualtats.

La plataforma farà públic el manifest Pobresa Zero 2015: “Posa-t’ho a l’agenda!” i lliurarà al Registre del Parlament un calendari i una carta per a cada diputat i diputada de la legislatura que comença amb les seves demandes i reivindicacions, i mitjançant una acció simbòlica s’exposaran els 12 fronts en la lluita contra les desigualtats que planteja la campanya. Entre les persones que llegiran el manifest hi haurà  Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 d’octubre de 2015