Identificació

Idiomes

Demà dijous, 15 d'octubre, a la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme

CCOO de Catalunya organitza la X Escola de Dones

Demà dijous, 15 d’octubre, tindrà lloc a Mataró la X Escola de Dones de CCOO de Catalunya, organitzada per la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social, sota el lema “Prou precarietat! Treball, vida i drets”.

Serà a la Fundació TecnoCampus Mataró Maresme, a la Sala de Graus de l’Edifici Universitari TCM1 (planta 2), a l’Avinguda Ernest Lluch, 32 de Mataró.

Començarà a les 10.00 h amb benvinguda per part de Lluïsa González, secretària de la Dona i Igualtat de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona, Gonzalo Plata, secretari general de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona. Després (10.30 h) hi haurà la ponència “Identificar i fer front a la bretxa salarial: una estratègia per a la igualtat social i laboral” i un espai en plenari d’intercanvi de relexions (13.00 h) titulat “Les dones compartim i el sindicat avança”. A la tarda, a les 16.00 h, es farà la taula rodona “Sindicalisme i feminisme: treball, vida i drets”, una activitat oberta a la ciutadania, amb participació, entre d’altres, d’Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social, i Joan Carles Gallego, secretari general, de CCOO de Catalunya.

Més informació a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 d’octubre de 2015

Agenda:
Dijous 15 d’octubre de 2014
a partir de les 10.00 hores
Fundació TecnoCampus Mataró Maresme - Sala de Graus de l’Edifici Universitari TCM1 (planta 2). Avinguda Ernest Lluch, 32. Mataró

14/10/2015

Afilia't aquí