Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Per fomentar la igualtat en l'accés a la ciència i a la cultura

La Xarxa d'Acció Solidària (XAS) organitza una visita a CaixaForum per a joves amb risc d'exclusió social

La Xarxa d’Acció Solidària (XAS), en la qual participa CCOO de Catalunya, ha acordat amb la direcció del CaixaForum Barcelona una visita guiada i gratuïta per a 25 joves amb risc d’exclusió social.

La visita es farà demà divendres, 3 de juliol, a les 11.30 hores: els joves visitaran l’exposició titulada “Alvar Aalto. 1898-1976. Arquitectura orgànica, art i disseny” (http://obrasocial.lacaixa.es/nuestroscentros/caixaforumbarcelona/alvaraalto_ca.html) i altres exposicions del CaixaForum Barcelona.

Els 25 joves escollits són del barri de la Trinitat de Barcelona, i la visita es fa amb la col·laboració de la Fundació Trinijove. Es tracta d’un barri de la ciutat de Barcelona amb un alt nivell de risc de pobresa, d’atur juvenil, d’abandonament escolar i d’exclusió social,.

Aquesta visita, amb la col·laboració de CaixaForum, és la primera de les noves activitats que fa la XAS amb joves en risc d’exclusió social, amb l’objectiu de fomentar-ne la inclusió, la igualtat d’oportunitats en l’accés a la ciència, a la cultura i l’oci.

La XAS és una xarxa que agrupa a diferents entitats -entre d’altres, CONFAVC, FAVB, CCOO, UGT, Trinijove, Fundació Futur...- que ha fet diverses campanyes solidàries, en les quals ha tingut la col·laboració de l'Obra Social de "la Caixa" com la campanya de recollida de material escolar, amb el lema “cap nen i nena sense material escolar”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de juliol de 2015