Identificació

Idiomes

Demà dijous, 14 de maig, a les 12.00 hores

Commemoració del Dia Internacional contra l'Homofòbia i la Transfòbia

Amb motiu del Dia Internacional contra l’Homofòbia i la Transfòbia, que se celebra el 17 de maig, CCOO de Catalunya organitza demà dijous, 14 de maig, al vestíbul de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) la lectura del manifest de CCOO contra l’homofòbia i la transfòbia. Serà a les 12.00 h i també es penjarà a la façana de l’edifici la bandera de l’arc de Sant Martí (12.15 hores). A les 12.30 h es farà un photo call col•lectiu amb la campanya “Lluitem per eradicar la LGTBIfòbia al treball”.

La lectura del manifest anirà a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO; d'Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya, i de membres de l’Àmbit LGTB de CCOO de Catalunya.

Podeu veure el manifest de CCOO a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de maig de 2014