Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Diumenge 22 de març, amb presència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya

Segona Cursa Solidària per la Justícia Social a Terrassa

El proper diumenge 22 de març tindrà lloc a Terrassa la segona Cursa Solidària per la Justícia Social (http://cursajusticiasocial.cat/), organitzada per CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central, UGT del Vallès Occidental, Ajuntament de Terrassa, UAT, Consell Esportiu del Vallès Occidental - Terrassa, Esplai La Fàbrica i Prodis, i amb el suport de la Creu Roja. Començarà a les 11 h a l’av. Béjar cantonada amb la carretera de Matadepera, si bé des de les 10.30 h el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, hi atendrà als mitjans de comunicació.

Aquest any, la defensa de la justícia social ens porta a compartir la cursa amb Prodis en la celebració dels seus 25 anys d’atenció a les persones amb paràlisi cerebral. Prodis (Prodiscapacitats Fundació Privada Terrassenca) és una entitat d’iniciativa social sense ànim de lucre destinada a l’assistència i la promoció integral de les persones adultes amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental o paràlisi cerebral, legalment reconegudes. L’objectiu principal d’aquesta cursa segueix sent la recollida d’aliments, recollida que rebrà i gestionarà la Creu Roja. Mitjançant la solidaritat i el compromís de les persones participants, que faran lliurament de 5 kg d’aliments, volem dignificar el dia a dia de les persones amb menys recursos. I volem fer visible i posar en valor la importància de sumar estratègies, entre totes i tots, per fer que la cooperació i la reivindicació siguin valors a l’alça.

D’altra banda, CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central també participa demà dissabte, 21 de març, a la 12a edició de la Fira d’entitats per a la igualtat a Terrassa, al raval de Montserrat, de les 11 a 14 h i de les 16 a 18.30 h. És una fira d’entitats -enguany dedicada a la promoció de la coresponsabilitat en les tasques domèstiques i de cura- que reuneix associacions i entitats que treballen el tema de gènere i per la igualtat per exposar els objectius, donar a conèixer les activitats, reivindicacions, etc.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de març de 2015

Agenda:
Diumenge 22 de març de 2015
10.30 hores (declaracions); 11 hores (cursa)
Av. Béjar amb Ctra. de Matadepera. Terrassa

20/03/2015