Identificació

Idiomes

Demà dimecres, 10 de desembre de 2014

V Escola de Gènere Neus Català a CCOO de Terrassa

Demà dimecres, 10 de desembre, tindrà lloc a Terrassa la V Escola de Gènere Neus Català, escola que s'emmarca dins dels actes del 25 de Novembre -Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones- de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central.

En aquesta cinquena edició volem incidir en la necessitat d’afavorir la formació, la sensibilització i el coneixement per al conjunt de persones que formen CCOO, i així poder intervenir des de l’acció sindical, i des del nostre dia a dia, en la defensa i la protecció de les víctimes i tenir arguments i eines per defensar un nou espai social, polític i personal, lliure de qualsevol tipus de violència.

Es farà a partir de les 10.30 hores a la seu de CCOO a Terrassa (carrer Unió, 23) i trobareu el programa a internet:

09/12/2014

Afilia't aquí