Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Dilluns, 17 de novembre, a les 20 h, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

Concentració contra la violència masclista

Foto Dilluns, 17 de novembre, a les 20 h, la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere i CCOO de Catalunya organitzen una concentració a la plaça de Sant Jaume de Barcelona contra la violència masclista, en reconeixement de les dones assassinades per les seves parelles o exparelles.

De fet, el tercer dilluns de cada mes la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, de la qual forma part CCOO, fa una concentració en aquesta plaça. Aquest mes de novembre (precisament el dia 25 és el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones), CCOO de Catalunya és responsable de l’organització d’aquest acte, el dilluns 17 de novembre, en el qual hi haurà alguns expositors, es llegirà un manifest i es faran altres activitats, hi assistirà Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de novembre de 2014