Identificació

Idiomes

Del 13 al 15 de novembre, a Barcelona

CCOO, al X Fòrum contra les Violències de Gènere

Foto Des d’avui dijous, 13 de novembre i fins al dissabte 15 de novembre, l’Espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix, 7, de Barcelona), acull el X Fòrum contra les Violències de Gènere, organitzat per la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, de la qual forma part CCOO de Catalunya.

Aquest fòrum, dirigit a la joventut i a l’adolescència, a mares, pares i familiars, al teixit associatiu i a la ciutadania i a professionals de la salut, l’educació, la informació, al món jurídic i a la seguretat, s’estructura en grups de treball i taules de debat. Es parlarà del tractament de les notícies de violència de gènere als mitjans de comunicació, les microviolències en la vida quotidiana de les dones o la violència de gènere a Europa i a l’Estat espanyol, entre d’altres.

Dissabte 15 de novembre tindran lloc, a partir de les 10 del matí, vuit activitats simultànies dirigides a la població en general; una d’elles està organitzada per CCOO de Catalunya per informar sobre drets laborals i de Seguretat Social de les víctimes de la violència de gènere.

Notícia a la web de la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de novembre de 2014