Taula rodona sobre ‘La reforma de l’Administració local i la cartera de serveis socials’

Dilluns, 7 de juliol, a la seu de CCOO a Barcelona

La Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya organitza dilluns, 7 de juliol, la taula rodona titulada ‘La reforma de l’Administració local i la cartera de serveis socials’, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, sala d’actes, planta baixa).

Serà a partir de les 16.45 h, amb la inauguració a càrrec d’Alba Garcia, secretària de la Dona i Cohesió Social del sindicat, abans de la taula rodona, que acabarà a les 18.30 h, moment de la cloenda per part de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure la targeta d’invitació de la jornada “La reforma de l’Administració local i la cartera de serveis socials”

Barcelona, 4 de juliol de 2014

Agenda: