Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

CCOO de Catalunya participarà a la manifestació del Dia Internacional de l'Orgull LGTB amb pancarta pròpia

CCOO de Catalunya participarà, aquest dissabte, en la manifestació convocada per la Plataforma Comissió Unitària 28 de Juny, que tindrà lloc a partir de les 18.30 hores a la plaça de la Universitat de Barcelona amb motiu del Dia Internacional de l’Orgull LGTB.

CCOO de Catalunya hi participarà amb una pancarta pròpia amb el lema ‘A la feina, no amaguis el teu orgull’ amb l’objectiu de donar visibilitat als problemes que afecten el col·lectiu en els seus llocs de treball i donar suport als afectats en casos de discriminació o agressions vers el col·lectiu de persones lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals (LGTB). A més, també animem tota la ciutadania a participar en les activitats, concentracions i manifestacions que tindran lloc per celebrar el 28 de juny.

Us adjuntem el Manifest de CCOO ‘A la feina, no amaguis el teu orgull’

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya