Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Dilluns 7 de juliol a les 16.45 h

Taula rodona 'La Reforma de l'Administració Local i la cartera de serveis socials'

FotoLa Secretaria de Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya farà una taula rodona titulada 'La Reforma de l'Administració Local i la cartera de serveis socials', a la sala d'actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Serà el dilluns 7 de juliol a partir de les 16.45 h, quan hi haurà la inauguració a càrrec d'Alba Garcia, secretària de la Dona i Cohesió Social del sindicat, prèvia a la taula rodona, que acabarà a les 18.30 h, moment de la cloenda a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure el programa de la jornada 'La Reforma de l'Administració Local i la cartera de serveis socials'.

10/06/2014

Afilia't aquí