Identificació

Idiomes

Actes del divendres 16 de maig de 2014

Commemoració del Dia Internacional contra l'Homofòbia

FotoAmb motiu del Dia Internacional contra l’Homofòbia, que se celebra el 17 de maig, CCOO de Catalunya convoca una concentració demà divendres, 16 de maig, al vestíbul de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa). Aquí es farà lectura del manifest de CCOO, a les 12.00 h, i es penjarà a la façana de l’edifici la bandera de l’arc de Sant Martí. A l’acte hi serà present Alba Garcia, secretària de Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, i membres de l’Àmbit LGTB de CCOO de Catalunya,

D’altra banda, CCOO dóna suport i participa a la concentració impulsada per la Comissió Unitària 28 de Juny per reclamar una llei contra l’homofòbia. Serà, també, demà divendres, 16 de maig, a les 19.00 h al Triangle Rosa del Parc de la Ciutadella, a Barcelona. Aquesta mobilització vol evidenciar la necessitat d’una llei contra qualsevol forma de LGTBfòbia (lesbofòbia, gaifòbia, bifòbia, transfòbia).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de maig de 2014