Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Converses amb Alicia Giménez Bartlett

Foto En el marc dels actes del 8 de Març, Dia Internacional de la Dona Treballadora, la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya ha organitzat unes Converses amb Alicia Giménez Bartlett, l’escriptora i feminista, autora de la popular sèrie de novel·les policíaques protagonitzades per la inspectora Petra Delicado, i que a l'any 2011 va guanyar el Premi Nadal amb la novel·la Donde nadie te encuentre, que relata la història de la guerrillera del maquis Teresa Pla Meseguer (la Pastora).

L'acte ha tingut lloc el dimecres 19 de març de 2014, a les 17.30 h, a la sala Plateria 1 de la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, Barcelona.

Feu clic per veure:
-la invitació
-el cartell
-la galeria de fotografies
-el vídeo de les intervencions

19/03/2014

Afilia't aquí