Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Concentració demà divendres, 14 de febrer, a les 19.00 h, davant la Delegació del Govern a Barcelona

CCOO de Catalunya reitera el rebuig a la modificació de l'actual Llei de salut sexual i reproductiva

FotoEl passat 11 de febrer, el Grup Popular en el Congrés ha tornat a fer valdre la força perquè la contrareforma de la Llei de salut sexual i reproductiva segueixi el tràmit parlamentari.

CCOO se suma al gran consens social, polític i professional en contra d'una reforma innecessària i irresponsable que torna a penalitzar l'avortament, que desprèn les dones de la llibertat i capacitat de decidir sobre el seu cos, que suposarà posar en risc la seva salut i la seva seguretat i que no podrà evitar la discriminació de classe perquè hi haurà dones que sí que podran marxar a l'estranger a interrompre un embaràs no desitjat i altres que no.

Així, el sindicat dóna suport a la concentració de demà divendres, 14 de febrer, a les 19.00 h, al davant de la Delegació de Govern a Barcelona (c/Mallorca, 278, amb c/Pau Claris), i que tindrà com a lema “Aturem la contrareforma de l'avortament. Jo decideixo. Jo desobeeixo”.

El punt de trobada de CCOO serà al c/Roger de Llúria amb c/València a les 18.30 h, on Alba Garcia, secretària de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, atendrà als mitjans de comunicació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de febrer de 2014

Agenda:
Divendres 14 de febrer de 2014
a les 19.00 hores
Davant la Delegació de Govern (c/Mallorca, 278. BCN)

13/02/2014

Afilia't aquí