Identificació

Idiomes

1 i 8 de febrer, respectivament

Manifestacions a Terrassa i Sabadell pel dret a l'avortament

A la comarca del Vallès Occidental s’està duent a terme una campanya de rebuig a la contrareforma de la llei de l'avortament del Sr. Gallardón i el Govern del PP sota el lema "Vallès per l’avortament lliure i gratuït". En aquesta campanya participen diferents plataformes, entre elles la Plataforma pel dret a l’avortament de Terrassa, de la qual CCOO del Vallès Occidental forma part.

Al Vallès Occidental s’han previst dues manifestacions unitàries, una a Terrassa demà dissabte, 1 de febrer, d'àmbit local; i una a Sabadell, el dissabte 8 de febrer, d’àmbit comarcal:

Manifestacions:
Dissabte 1 de febrer, a les 18.30 h, a la plaça Vella de Terrassa.
Dissabte 8 de febrer, a les 12.00 h, a la plaça Creu Alta de Sabadell.

És necessària una important presència per fer sentir el nostre rebuig i la nostra rotunda oposició en un moment tant decisiu i en un context de greus amenaces al dret a decidir de les dones sobre el propi cos.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de gener de 2014