CCOO organitza una jornada sobre cohesió social

Demà dijous, 28 de novembre, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona

Amb el títol “CCOO en defensa de l’estat del benestar i de la inclusió social”, el sindicat organitza una jornada per parlar de cohesió social. Serà demà dijous, 28 de novembre, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) i compta amb la col·laboració del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat.

Començarà a les 9.30 h. L’obertura anirà a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i hi haurà les conferències “La pobresa infantil a Catalunya” (10 h), amb María Jesús Larios, adjunta al Síndic de Greuges de Catalunya en defensa dels drets dels infants, i “La reforma de les relacions laborals als centres especials de treball” (11.15 h), amb Jorge Pérez Pérez, subinspector d’Ocupació i Seguretat Social i professor de dret del treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Després es farà la taula rodona “L’efecte de les retallades en la dependència i els centres especials de treball” (12 h) fins a les 13 h, quan s’iniciarà un debat.

Feu clic per veure el targetó de l’acte.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de novembre de 2013