Exposició “Davant les violències masclistes a l’empresa: Informa’t, assessora’t, actua!”

Inaugurada en el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

La Secretaria de Dona i Cohesió Social de CCOO ha commemorat el 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, amb la inauguració de l’exposició “Davant les violències masclistes a l’empresa: Informa’t, assessora’t, actua!” i la lectura del manifest de CCOO.

Aquesta mostra restarà fins al 30 de novembre al vestíbul de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, vestíbul). En la inauguració, que ha tingut lloc el dilluns 25 de novembre, ha assistit Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
– les fotografies de la inauguració de l’exposició
– el vídeo de la inauguració de l’exposició, amb parlaments de Dolors Llobet, secretària de Comunicació i Xarxes Socials i portaveu de CCOO de Catalunya, i Lídia Sandalinas, de la Secretaria de Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, en representació d’Alba Garcia, secretària de Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya.