Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Dilluns 25 de novembre

CCOO commemora el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

FotoEls propers dies, la Secretaria de Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya commemora amb diferents actes i accions el 25 de novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones.

El dilluns 25, doncs, CCOO participa a la lectura del Manifest institucional, organitzada per l'Institut Català de les Dones, la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona (a les 12.00 h, a la plaça de Sant Jaume, cantonada amb carrer del Bisbe, de Barcelona). Hi assistirà Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Seguidament, la Secretaria de Dona i Cohesió Social de CCOO inaugura l'exposició "Davant les violències masclistes a l’empresa: Informa’t, assessora’t, actua!" (que restarà fins al 30 de novembre) i fa la lectura del manifest de CCOO. Serà el mateix dilluns 25 a les 12.30 h, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, vestíbul), amb presència de Joan Carles Gallego.

Ja a la tarda del dia 25, a Barcelona, CCOO assisteix a la manifestació unitària de la Xarxa Dones Feministes contra la violència. Comença a les 19.00 h, a la Font de Canaletes (Rambla) i acaba a la plaça de Sant Jaume, on a les 20.00 h es fa una performance i lectura del manifest de la Xarxa de Dones Feministes contra la Violència,

D'altra banda, en el marc d'aquesta commemoració afegim la participació de CCOO al IX Fòrum contra les violències de gènere, que organitza la Plataforma unitària contra les violències de gènere els dies 21, 22 i 23 de novembre a l'Espai Francesca Bonnemaison (c/Sant Pere Més Baix, 7) de Barcelona. Serà demà dissabte 23 de novembre amb presència de representants de la Secretaria de Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya a la xerrada-sessió titulada "Violència a l’àmbit privat, relació amb l’empresa" (10.00 h) i a la taula rodona de les entitats de la plataforma Ni un pas enrere, aturem el masclisme! (17.00 h).

Trobareu el manifest de CCOO i el conjunt d'actes a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de novembre de 2013