Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Amb presència de Joan Carles Gallego, secretari general, i Alba Garcia, secretària de Dona i Cohesió Social, de CCOO de Catalunya

CCOO organitza a Vilanova la VIII Escola de Dones

FotoDemà divendres 18 d'octubre de 2013, a partir de les 10'00h, la Secretaria de Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya organitza la VIII Escola de Dones. Tindrà lloc a l'Auditori Neàpolis de Vilanova i la Geltrú (Rambla de l'Exposició, 61-69).

Enguany aquesta escola se celebra a la capital de Garraf, canviant la tendència que fins ara ens havia portat per comarques gironines.

Adjunt a la notícia, trobareu el programa de la trobada, volem remarcar-ne la presència de l'alcaldessa de la població, Sra. Neus Lloveras; del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego; de la responsable de la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, Alba Garcia; i d'Ana Herranz, responsable de la Secretaría de la Mujer de CCOO.

Adjunt document amb les fotos de la Jornada.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 d'octubre de 2013

Agenda:
Divendres 18 d'octubre del 2013
a partir de les 10.00 hores
Auditori Neàpolis (Rambla de l'Exposició, 61-69, Vilanova i la Geltrú)

17/10/2013

Afilia't aquí