Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

CCOO de Catalunya rebutja frontalment la modificació de la Llei de salut sexual i reproductiva i de la interrupció voluntària de l'embaràs que proposa el PP

CCOO de Catalunya vol mostrar el seu rebuig frontal a la modificació de la Llei orgànica 2/2010, de salut sexual i reproductiva i de la interrupció voluntària de l'embaràs (en vigor des del 5 de juliol del 2010), que vol proposar el Partit Popular, i cridem a mobilitzar totes les treballadores i els treballadors contra aquesta reforma, que representarà una retallada en els drets sexuals i reproductius de les dones.

Atès que la llei que permet la interrupció voluntària de l'embaràs (IVE) per terminis, tot i no suposar una despenalització de l'avortament per decisió pròpia, que és una demanda històrica del moviment feminista, va suposar un canvi substancial respecte a l’anterior llei perquè reconeix el dret a decidir de les dones i aposta, doncs, per una educació sexual i afectiva igualitària i universal i per la legitimitat i la protecció del dret a decidir lliurement sobre el nostre cos, el dret al propi cos ha de prevaldre jurídicament vers els dictats morals impulsats pels sectors ultraconservadors i les institucions religioses d'arreu del món.

04/09/2013

Afilia't aquí