Es presenta la Xarxa d’Acció Solidària

Divendres 26 de juliol a les 10 h, a la seu de CCOO

Davant l’actual escenari de crisi econòmica prolongada, que fa aflorar la situació crítica de moltes famílies, tot un seguit d’entitats i organitzacions socials hem decidit formar una Xarxa d’Acció Solidària. L’objectiu de la Xarxa és sumar esforços entre entitats socials que ja estan intervenint en un grau o altre, des del món laboral, escolar, veïnal, de la infància, i la salut física i mental, per millorar les condicions de vida de les persones, de forma coordinada i complementària.

Aquesta unió d’entitats serà presentada en roda de premsa demà divendres 26 de juliol, a les 10 h, a la sala de premsa de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta). Hi intervindran Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Josep Maria Àlvarez, secretari general d’UGT de Catalunya; Carles Barba vicepresident de la Fundació Catalana de l’Esplai; Àlex Castillo, president de FAPAC-Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya; i Ignasi Parodi, president de la Fundació Trinijove) i hi assistiran Jordi Giró de la CONFAVC i Lluís Rabell de la FAVB.

Formen part de la Xarxa d’Acció Solidària: la Fundació Catalana de l’Esplai (FCE), la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), la Federació d’Associacions de Mares i Pares de Catalunya (FAPAC), la Fundació Trinijove, la Federació d’Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB), les Comissions Obreres de Catalunya (CCOO), la Unió General de Treballadors de Catalunya (UGT), l’Associació Catalana per la Pau (ACP), l’Ajuda Mútua i Emocional a Persones Aturades, la Federació d’Entitats Bolivianes a Catalunya (FEDEBOL) i l’Associació de Treballadors Pakistanesos a Catalunya.

Barcelona, 25 de juliol de 2013

Agenda: