Es constitueix el Comitè de Dones de CCOO de Catalunya

Dimarts, 2 de juliol de 2013

Demà dimarts, 2 de juliol, es constituirà el Comitè de Dones de CCOO de Catalunya, seguint el mandat del X Congrés del sindicat. L’acte tindrà lloc a les 10 hores, a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona i hi intervindran Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Alba Garcia, secretària de la Dona i Cohesió Social.

El Comitè de Dones de CCOO de Catalunya és un espai transversal de foment de la participació, de caràcter consultiu i de millora de la direcció sindical pel que fa a la perspectiva de gènere i a l’enfortiment del paper de les dones al sindicat.

Les seves competències i funcions són reflexionar, compartir experiències, avaluar i fer propostes sobre les polítiques i actuacions del sindicat en relació amb la perspectiva de gènere.

També serà un espai de formació i sensibilització sobre aquesta qüestió en el conjunt de l’estructura del sindicat, i pretén que les dones que en formen part aprofundeixin en aquesta dimensió.

Barcelona, 1 de juliol de 2013

Agenda:
Dimarts 2 de juliol de 2013
10.00 hores
Sala d’actes de CCOO (Via Laietana, 16, planta baixa, BCN)