Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Alba Garcia, nova secretària de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya

FotoEl Consell Nacional de CCOO de Catalunya ha aprovat la substitució al capdavant de la Secretaria de la Dona i Cohesió Social del sindicat. Alba Garcia ha estat l'escollida per substituir a Montse Pérez, que deixa el càrrec per motius personals.

Nascuda a Barcelona, el 3 d'octubre de 1962, l'Alba és treballadora de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat i prové del Sector de l'Administració Local de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya. És llicenciada en Geografia i Història, Història de l'Art per la Universitat de Barcelona. És Màster d'estudis sobre les dones per la UB, Màster en polítiques d'igualtat de gènere: Agents d'igualtat per la UAB, i Màster en Polítiques Públiques de Seguretat per la UOC. També compta amb un Postgrau sobre “Gènere i Igualtat d'Oportunitats” per la UAB, a més d'haver participat com a ponent en un gran nombre jornades i seminaris a nivell nacional i internacional.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de maig de 2013