Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Converses de dones

Xerrada sobre les polítiques sanitàries tòxiques per a les dones

En el marc del 28 de maig, Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones, CCOO de Catalunya acull un acte per denunciar les polítiques tòxiques sobre salut i sanitat per a les dones. Es realitzarà a la sala d'actes de la seu de CCOO (Via Laietana, 16, planta baixa, Barcelona) demà dimarts 28 de maig a les 18'30h.

Organitzat per la Xarxa de Dones per la Salut amb el lema "Que no ens enverinin ni per dins ni per fora!!!", tindrà una primera part titulada "Les polítiques tòxiques sobre salut i sanitat i les nostres propostes, a càrrec d'Eva Vela (Associació Catalana de Llevadores-ACLL) i Loly Fernández (Salut Laboral de CCOO de Catalunya) i una segona part titulada "Els cosmètics sota sospita", a càrrec de Carme Valls Llobet (Programa Dones, Salut i Qualitat de Vida del Centre d'Anàlisi i Programes Sanitaris-CAPS).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de maig de 2013

Agenda:
Dimarts 28 de maig de 2013
A les 18.30h
Sala d'actes de CCOO (Via Laietana, 16, planta baixa, BCN)

27/05/2013

Afilia't aquí